måndag 5 september 2011

Inspiration - Country Drive!

Nu äntligen kan jag visa lite inspiration igen! Denna gången har jag gjort en LO med papper från den underbart färgglada serien Country Drive från Echo Park! Det är så kul att kunna jobba med alla dessa härliga färger, hoppas kunna visa mer ur den snart.


Fjärilarna har jag målat med vanlig akrylfärg och sedan har jag lackat dem med Crackle Accents.

Jag hoppas att jag återigen har kunnat inspirera er! Kom gärna in i butiken och kika, köper man hela kollektionen får man ett bra pris! Vi har också tagit fram ett litet paket med matchande cardstock, så slipper ni gissa vad som kan passa bra.

 
MATERIALLISTA
Papper:
Country Drive - Flutter By
Country Drive - Border Strip
Country Drive - Petunia/Raspberry
Country Drive - Journaling Cards
Reprint Cardstock - Bitter Chocolate
Dekorationer & Detaljer:
Country Drive - Element Stickers
Löv (25 mm) - Grön
Pyssla lugnt!


Inga kommentarer: